Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.09.2012 23:13 - Метрото - "Осморката на Бойко"
Автор: obshtestven Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1930 Коментари: 3 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Коментарите оставяме на всеки един от вас ..........................





Гласувай:
2
0



1. анонимен - Подводни
23.09.2012 01:00
Днес ми се наложи да пътувам от спирка "Дардар" до спирка "Дж. Баучър". Връзката направих на метростанция "Сердика". Като слизах към втората линия, преминавайки през " тунела, по ескалатора, усетих мощен енергиен поток който, стъпвайки на ескалатора, ме "удари" доста яко. Чувството не бе особено приятно. През целият път до "Дж. Баучър" усещах тази негативна енергия, плътно обгръщаща с невероятна сила всеки един пътник. Едва след като излязох на повърхността енергийният капан отслабна.
За пръв и последен път използвам метрото по новата отсечка.
Препоръчвам, съвсем сериозно:
Колкото се може по-рядко използвайте новият лъч на метрото и по-специално отсечката "Дж. Баучър" - "Сердика" !!!
цитирай
2. lostov - Не съм съгласен
28.09.2012 18:27
с описанието под видеото:
Published on Sep 22, 2012 by mistara1

Спомняте ли си филмът "Седморката на Блейк", ето го римейкът - "Осморката на Бойко" ........ :) На мен лично, метрото ми прилича на една голяма осморка, която е хванала София в огромен финансов възел, а задръстванията и проблемите с паркирането продължават. Новите метростанции текат, но ни казват, че това е нещо нормално .................

Моят отговор е:

Наистина съществуват някакви технически проблеми по самите метростанции - течове и т.н. Но съгласете се, че това е невероятно удобно за нас - пътниците. В крайна сметка основната цел на едно метро е да ти улесни маршрута и да го скъси времево, а не да ти намали трафика в града. В крайна сметка хората, които си ползват редовно автомобилите пак си ги карат със или без метро. А това, че някой е решил въпреки новите метролъчи да продължи да си се превозва с кола е съвсем друг въпрос. Така, че въпросът със задръстванията и проблемите с паркирането ми се струва съвсем неоснователен по по отношение на метрото. Трябват паркинги и пътни възли, естакади, кръгови кръстовища на няколко нива (които в момента се правят), за да се улесни трафика и паркирането. Метрото има съвсем косвена роля по този въпрос. Основната му цел е бързото придвижване на много пътници, а не горепосочените проблеми с трафика и паркирането. И мисля, че никой не може да отрече, че метрото не е полезно и нужно. Строежът му не бива да спира.
цитирай
3. анонимен - dxbfFfZBfOobZDiEZP
29.10.2012 03:56
zwWJyc <a href="http://fadnhtnbssyi.com/">fadnhtnbssyi</a>, [url=http://xngwvrgfxykn.com/]xngwvrgfxykn[/url], [link=http://ewjmmgxgswwq.com/]ewjmmgxgswwq[/link], http://yjmuxssdhwdg.com/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: obshtestven
Категория: Лични дневници
Прочетен: 472785
Постинги: 188
Коментари: 83
Гласове: 99
Календар
«  Октомври, 2018  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031