Постинг
22.09.2012 23:13 -
Метрото - "Осморката на Бойко"
Коментарите оставяме на всеки един от вас ..........................
СКОРОСТНИЯТ ТРАМВАЙ ПРЕЗ ЦЕНТЪРА НА СОФИ...
ОТ ЦЕНТРАЛНА ГАРА ДО ЛЕТИЩЕТО ИМА ДВА ПЪ...
Вместо висящо кръгово на Гешов и Българи...
ОТ ЦЕНТРАЛНА ГАРА ДО ЛЕТИЩЕТО ИМА ДВА ПЪ...
Вместо висящо кръгово на Гешов и Българи...
В електронните вестници вече се появиха ...
Дрънка си Илън Мъск без да знае какво ли...
Приятелски космически надбягвания Част 1...
Дрънка си Илън Мъск без да знае какво ли...
Приятелски космически надбягвания Част 1...
Следващ постинг
Предишен постинг
1.
анонимен -
Подводни
23.09.2012 01:00
23.09.2012 01:00
Днес ми се наложи да пътувам от спирка "Дардар" до спирка "Дж. Баучър". Връзката направих на метростанция "Сердика". Като слизах към втората линия, преминавайки през " тунела, по ескалатора, усетих мощен енергиен поток който, стъпвайки на ескалатора, ме "удари" доста яко. Чувството не бе особено приятно. През целият път до "Дж. Баучър" усещах тази негативна енергия, плътно обгръщаща с невероятна сила всеки един пътник. Едва след като излязох на повърхността енергийният капан отслабна.
За пръв и последен път използвам метрото по новата отсечка.
Препоръчвам, съвсем сериозно:
Колкото се може по-рядко използвайте новият лъч на метрото и по-специално отсечката "Дж. Баучър" - "Сердика" !!!
цитирайЗа пръв и последен път използвам метрото по новата отсечка.
Препоръчвам, съвсем сериозно:
Колкото се може по-рядко използвайте новият лъч на метрото и по-специално отсечката "Дж. Баучър" - "Сердика" !!!
с описанието под видеото:
Published on Sep 22, 2012 by mistara1
Спомняте ли си филмът "Седморката на Блейк", ето го римейкът - "Осморката на Бойко" ........ :) На мен лично, метрото ми прилича на една голяма осморка, която е хванала София в огромен финансов възел, а задръстванията и проблемите с паркирането продължават. Новите метростанции текат, но ни казват, че това е нещо нормално .................
Моят отговор е:
Наистина съществуват някакви технически проблеми по самите метростанции - течове и т.н. Но съгласете се, че това е невероятно удобно за нас - пътниците. В крайна сметка основната цел на едно метро е да ти улесни маршрута и да го скъси времево, а не да ти намали трафика в града. В крайна сметка хората, които си ползват редовно автомобилите пак си ги карат със или без метро. А това, че някой е решил въпреки новите метролъчи да продължи да си се превозва с кола е съвсем друг въпрос. Така, че въпросът със задръстванията и проблемите с паркирането ми се струва съвсем неоснователен по по отношение на метрото. Трябват паркинги и пътни възли, естакади, кръгови кръстовища на няколко нива (които в момента се правят), за да се улесни трафика и паркирането. Метрото има съвсем косвена роля по този въпрос. Основната му цел е бързото придвижване на много пътници, а не горепосочените проблеми с трафика и паркирането. И мисля, че никой не може да отрече, че метрото не е полезно и нужно. Строежът му не бива да спира.
цитирайPublished on Sep 22, 2012 by mistara1
Спомняте ли си филмът "Седморката на Блейк", ето го римейкът - "Осморката на Бойко" ........ :) На мен лично, метрото ми прилича на една голяма осморка, която е хванала София в огромен финансов възел, а задръстванията и проблемите с паркирането продължават. Новите метростанции текат, но ни казват, че това е нещо нормално .................
Моят отговор е:
Наистина съществуват някакви технически проблеми по самите метростанции - течове и т.н. Но съгласете се, че това е невероятно удобно за нас - пътниците. В крайна сметка основната цел на едно метро е да ти улесни маршрута и да го скъси времево, а не да ти намали трафика в града. В крайна сметка хората, които си ползват редовно автомобилите пак си ги карат със или без метро. А това, че някой е решил въпреки новите метролъчи да продължи да си се превозва с кола е съвсем друг въпрос. Така, че въпросът със задръстванията и проблемите с паркирането ми се струва съвсем неоснователен по по отношение на метрото. Трябват паркинги и пътни възли, естакади, кръгови кръстовища на няколко нива (които в момента се правят), за да се улесни трафика и паркирането. Метрото има съвсем косвена роля по този въпрос. Основната му цел е бързото придвижване на много пътници, а не горепосочените проблеми с трафика и паркирането. И мисля, че никой не може да отрече, че метрото не е полезно и нужно. Строежът му не бива да спира.
3.
анонимен -
dxbfFfZBfOobZDiEZP
29.10.2012 03:56
29.10.2012 03:56
zwWJyc <a href="http://fadnhtnbssyi.com/">fadnhtnbssyi</a>, [url=http://xngwvrgfxykn.com/]xngwvrgfxykn[/url], [link=http://ewjmmgxgswwq.com/]ewjmmgxgswwq[/link], http://yjmuxssdhwdg.com/
цитирайТърсене
За този блог
Гласове: 99