Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.02.2015 13:06 - Едно писмо в подкрепа на БДЖ
Автор: obshtestven Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1927 Коментари: 0 Гласове:
1



Здравейте, мислих няколко дни дали да ви пиша, но “да” – то надделя. Предизвикателството беше стачката на работниците в БДЖ и техните отрудени пътници, които пътуват всеки ден, за да произведат заплати и пенсии за депутатите и чиновниците, които решават бъдещето и на децата им. Моят баща беше помощник локомотивен машинист по времето, когато локомотивите бяха парни.

Аз съм израсла със спомена за черното му лице и дрехи, когато се връщаше от работа и ми донасяше едно крайче изсъхнал хляб и бучка сирене, останали му от 12-часовото пътуване между София и Кулата. Той казваше, че би напуснал железниците, но там заплатата е по-висока, за да отгледа трите си деца. Тези ми спомени извикаха у мен тъга от това, което виждам по телевизията. Унищожава се не само БДЖ, унищожават се хиляди човешки съдби. Искам да попитам българските пенсионери: съгласни ли сте нашите пенсии да не се повишават една година, а тези пари да отидат в БДЖ, там, където хилядите работници и пътуващи произвеждат нашите пенсии? От техния труд , от труда на младите хора, зависят техните родители пенсионери. Нека и ние покажем нашата съпричастност към своите деца и внуци. Драги пенсионери, нека им дадем една толкова малка подкрепа сега, когато те имат нужда от нас, за да знаят, че техните родители, баби и дядовци са все още с тях, че любовта между поколенията не е изчезнала, че родината е жива чрез своите артерии, наречени Български Държавни Железници!

Надежда А., село Мали Върбовник, общ. Бобовдол


 

image

Снимка: bdz_bg
http://www.panoramio.com/photo/53450734




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: obshtestven
Категория: Лични дневници
Прочетен: 662046
Постинги: 188
Коментари: 83
Гласове: 99
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031