Постинг
05.08.2013 20:50 -
125 години БДЖ
Автор: obshtestven
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3020 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 05.08.2013 20:51
Прочетен: 3020 Коментари: 0 Гласове:
0
Последна промяна: 05.08.2013 20:51
След обещания празник на Централна гара София на 3-ти август по повод 125-тата годишнина на Български Държавни Железници, искаме да отправим благодарности към всички, които помогнаха това да се осъществи.
Благодарим на всички служители на БДЖ и НКЖИ, които продължават да си вършат съвестно работата, въпреки трудностите, въпреки, че нито едно правителство, включително и настоящето не се сеща за тях по друг повод, освен да ги ползва като отдушник на общественото недоволство. Въпреки назначенията на ръководства на компанията с ясната цел - да унищожат и досъсипят Железницата.
Ако ги нямаше съвестните железничари, за които професията е и призвание, БДЖ нямаше да стигне до този 125-ти юбилей!
Благодарим и на пътниците, които въпреки умишлената политика за тяхното изгонване, въпреки неудобните влакове, въпреки липсата на поддръжка, въпреки отсъствието на жп сектора сред приоритетите на управлението през последните 30 години, продължават да ползват услугите на националния ни превозвач!
Ако искаме да имаме по-малко жертви и ранени по пътищата; ако искаме да имаме по-чиста околна среда; ако искаме да спестим милиарди, които да бъдат инвестирани за възстановяване на страната; ако искаме България да има конкуретноспособна икономика и износ; ако искаме да намалим зависимостта си от най-големия монопол - този с горивата, отговорите са три - Общественият транспорт, Железницата и по-специално БДЖ.
Благодарим на всички служители на БДЖ и НКЖИ, които продължават да си вършат съвестно работата, въпреки трудностите, въпреки, че нито едно правителство, включително и настоящето не се сеща за тях по друг повод, освен да ги ползва като отдушник на общественото недоволство. Въпреки назначенията на ръководства на компанията с ясната цел - да унищожат и досъсипят Железницата.
Ако ги нямаше съвестните железничари, за които професията е и призвание, БДЖ нямаше да стигне до този 125-ти юбилей!
Благодарим и на пътниците, които въпреки умишлената политика за тяхното изгонване, въпреки неудобните влакове, въпреки липсата на поддръжка, въпреки отсъствието на жп сектора сред приоритетите на управлението през последните 30 години, продължават да ползват услугите на националния ни превозвач!
Ако искаме да имаме по-малко жертви и ранени по пътищата; ако искаме да имаме по-чиста околна среда; ако искаме да спестим милиарди, които да бъдат инвестирани за възстановяване на страната; ако искаме България да има конкуретноспособна икономика и износ; ако искаме да намалим зависимостта си от най-големия монопол - този с горивата, отговорите са три - Общественият транспорт, Железницата и по-специално БДЖ.
ЩЕ ПЪТУВА ЛИ БОЙКО БОРИСОВ С ВЛАК
СТАНОВИЩЕ ПО ПРОЕКТИТЕ ЗА ЦЕНТРАЛНА ГРАД...
ОТ ЦЕНТРАЛНА ГАРА ДО ЛЕТИЩЕТО ИМА ДВА ПЪ...
СТАНОВИЩЕ ПО ПРОЕКТИТЕ ЗА ЦЕНТРАЛНА ГРАД...
ОТ ЦЕНТРАЛНА ГАРА ДО ЛЕТИЩЕТО ИМА ДВА ПЪ...
„ЗЕСТРАТА НА ВЛАСТТА" ПРЕЗ 20-ТЕ И ...
ВЪТРЕШНИЯТ ЗАГОВОР СРЕЩУ СЪВЕТСКИЯ СЪЮЗ
ЗАЩО ЛИ СЕВЕРНА КОРЕЯ НИ Е ТРЪН В ОЧИТЕ ...
ВЪТРЕШНИЯТ ЗАГОВОР СРЕЩУ СЪВЕТСКИЯ СЪЮЗ
ЗАЩО ЛИ СЕВЕРНА КОРЕЯ НИ Е ТРЪН В ОЧИТЕ ...
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари
Търсене
За този блог
Гласове: 99