Постинг
30.07.2013 13:36 -
България предпоследна в класацията за велотранспорта в ЕС
Според проучване на Европейската Федерация на Велосипедистите България се намира на незавидното 25 място заедно с Румъния по развитие на велосипедния транспорт сред 27-те страни членки на ЕС.
Дания и Холандия си поделят първото място в клас...ацията, а на дъното са като цяло страните от Южна и Източна Европа.
Критериите, които са разгледани са: дял сред видовете транспорт, безопасност при движение, пазарен дял на продажбите на велосипеди и велосипеден туризъм, застъпничество за колоезденето в обществото.
В София ситуацията може би е най-типична - тъй като се толерира автомобилното движение като се премахва обществен транспорт - трамваите, премахват се паветата по улиците в града, които освен финансова далавера са и естествена преграда за движение с превишена скорост. Така нещата се нареждат - спират градски транспорт, правят велоалеи върху пешеходните такива като създават огромно неудобство, както за пешеходци, така и за колоездачи, което струва и значителни средства (велоалеите по бул. България например), махат павета от улиците и строят кръстовища на две нива като с всичко това общинарите от всички политически сили насърчават автомобилния трафик!
http://www.ecf.com/wp-content/uploads/ECF-cycling-barometer-2013-technical-document.pdf
Дания и Холандия си поделят първото място в клас...ацията, а на дъното са като цяло страните от Южна и Източна Европа.
Критериите, които са разгледани са: дял сред видовете транспорт, безопасност при движение, пазарен дял на продажбите на велосипеди и велосипеден туризъм, застъпничество за колоезденето в обществото.
В София ситуацията може би е най-типична - тъй като се толерира автомобилното движение като се премахва обществен транспорт - трамваите, премахват се паветата по улиците в града, които освен финансова далавера са и естествена преграда за движение с превишена скорост. Така нещата се нареждат - спират градски транспорт, правят велоалеи върху пешеходните такива като създават огромно неудобство, както за пешеходци, така и за колоездачи, което струва и значителни средства (велоалеите по бул. България например), махат павета от улиците и строят кръстовища на две нива като с всичко това общинарите от всички политически сили насърчават автомобилния трафик!
http://www.ecf.com/wp-content/uploads/ECF-cycling-barometer-2013-technical-document.pdf
Тагове:
Средният коридор по направление "Из...
Независимият преносен оператор ICGB подн...
© Лъжат бе, мама им стара
Независимият преносен оператор ICGB подн...
© Лъжат бе, мама им стара
Няма коментари
Търсене
За този блог
Гласове: 99