Постинг
15.12.2012 01:23 -
Поредната кражба от българския народ !!!
На 14 декември 2012г. от 10 часа в сградата на БДЖ се проведе търг за продажбата на 331 теснопътни товарни вагона. Тези вагони са строени специално по поръчка на Българските Железници и са уникални и специално произведени за българските условия ...........
Ние решихме, че повече няма да търпим да режат и разпродават нашата собственост и излязохме в студа навън ....... На 20 декември е обявен търг за 35 локомотива и 14 мотрисни влака, които вместо да се продават, можеха да се използват и да се ремонтират. Но ръководството на дружеството смята, че щом им замръзват спирачките, трябва да ги нарежат. Нищо, че същите локомотиви и вагони продължават да се използват и модерницират в Германия, Чехия, Холандия, Латвия, Естония, Сърбия, Румъния, Унгария и др.............. През лятото на 2012г. бе обявен търг за 233 броя пътнически вагони, включително и няколко спални вагона в добро състояние ........ Изходът му е неясен, но ето къде можем да търсим проблемите с претъпканите влакове и непрекъснатите оправдания, че БДЖ "нямало" вагони .......
Кой е виновен за това - БДЖ като институция или конкретно ръководителите на компанията?
Кой е собственик на БДЖ - министерството на транспорта или всички български граждани?
За кого трябва да работи БДЖ - за целия народ, който го е построил или за група олигарси, които се опитват да превземат и унищожат едно от последните предприятия, принадлежащи на целия български народ, които могат и трябва да работят в негов интерес ? .............
Ние решихме, че повече няма да търпим да режат и разпродават нашата собственост и излязохме в студа навън ....... На 20 декември е обявен търг за 35 локомотива и 14 мотрисни влака, които вместо да се продават, можеха да се използват и да се ремонтират. Но ръководството на дружеството смята, че щом им замръзват спирачките, трябва да ги нарежат. Нищо, че същите локомотиви и вагони продължават да се използват и модерницират в Германия, Чехия, Холандия, Латвия, Естония, Сърбия, Румъния, Унгария и др.............. През лятото на 2012г. бе обявен търг за 233 броя пътнически вагони, включително и няколко спални вагона в добро състояние ........ Изходът му е неясен, но ето къде можем да търсим проблемите с претъпканите влакове и непрекъснатите оправдания, че БДЖ "нямало" вагони .......
Кой е виновен за това - БДЖ като институция или конкретно ръководителите на компанията?
Кой е собственик на БДЖ - министерството на транспорта или всички български граждани?
За кого трябва да работи БДЖ - за целия народ, който го е построил или за група олигарси, които се опитват да превземат и унищожат едно от последните предприятия, принадлежащи на целия български народ, които могат и трябва да работят в негов интерес ? .............
Тагове:
Търсене
За този блог
Гласове: 99