Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.07.2012 01:35 - За спиране на приватизацията и ликвидацията на БДЖ
Автор: obshtestven Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2354 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 24.07.2012 22:41


image
За спиране на приватизацията и ликвидацията на БДЖ!!!

 

Конституция на Република България

Чл.1.
(2) Цялата държавна власт произтича от народа. Тя се осъществява от него непосредствено и чрез органите, предвидени в тази Конституция.
(3) Никоя част от народа, политическа партия или друга организация, държавна институция или отделна личност не може да си присвоява осъществяването на народния суверенитет.

 

Какво представляват железниците?

-         те са преди всичко обществена услуга, създадена с труда на поколения железничари и безвъзмедният труд на стотици хиляди българи

-         те са най-евтиният, най-сигурният и най-екологичният транспорт в света

-         изпълняват стратегическа функция по време тежки метеорологични условия, кризи, войни и други извънредни събития

 

Защо БДЖ не трябва да се приватизира?

-         защото никой не е питал българския народ, който е истинският собственик на БДЖ дали иска да продава своята собственост. Това е все едно някой да продаде вашето жилище без ваше съгласие ...........

-         защото приватизацията в България е синоним на ликвидация – примерите са стотици, но най-фрапантните са: Кремиковци, Плама Плевен, БГА Балкан, Балканкар, БТК

-         защото БДЖ „Товарни превози” е последната компания, която може да спаси българската икономика от кризата.

-         защото продажбата ще създаде частен монопол. Ще се повтори сценарият с Нефтохим и завишените цени на горивата, ЧЕЗ, EVN, EON и повишението на цените на тока без никакви инвестиции, Софийска вода, която повиши водата в София с над 300%, Витоша ски, която си позволи да извива ръцете на Българската държава и провали цял ски сезон като спря лифтовете на Витоша и иска да застрои и изсече стотици декари гори!!!

-         Защото дружеството ще бъде продадено за сумата от 100 млн.лв. при положение, че годишната му печалба е 150 млн.лв Това ще ощети българската държава с над 1 милиард лева за срок от 10 години.

-         Защото Холдинг БДЖ има дългове от над 800 млн. лв., натрупани основно благодарение на заем от времето на министър Николай Василев и машинации на международните финансови пазари. Тези пари след продажбата ще трябва да ги извадим НИЕ българските граждани от нашия джоб.

 

Защо искаме оставката на министъра транспорта и на всички ръководители в БДЖ?

-         защото водят БДЖ умишлено към фалит!

-         защото от година и половина са замразени всички инвестиции в компанията, включително и ремонтът на вагони, а господата настояват дори да се режат товарни вагони, въпреки ежедневния недостиг на между 100 и 200 вагона!

-         защото клеветят публично компанията, на която са ръководители и я наричат „боклук” и „цирей”!

-         защото обвиняват обикновените ж.п. служители в далавери, при положение, че кражбите се вършат с мълчаливото съгласие на ръководителите на компанията!

 

Братя и сестри българи!!!

Помогнете да спрем приватизацията и ликвидацията на Железницата, която е неизменна част от миналото, настоящето и бъдещето на България!!!

Включете се в протестните кампании!

 image

„Гражданска инициатива за обществен и релсов транспорт” (http://www.facebook.com/#!/groups/174323535991493/)

 






Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: obshtestven
Категория: Лични дневници
Прочетен: 662126
Постинги: 188
Коментари: 83
Гласове: 99
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031