Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.07.2018 11:46 - ОТГОВОР НА ЛИЦЕТО КАРАЯНЧЕВА
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 5227 Коментари: 13 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 ЕЛЕМЕНТАРНО, КАРАЯНЧЕВА!

Няма да коментирам примитивните глупости, които е написала под нечия диктовка стругарката Караянчева. От напъните и ми стават ясно две неща.
Първото е страх и немощ да ме приеме и да види доказазателствата за тежката корупция в МТИТС, вследствие на което се избиват и осакатяват десетки хиляди българи годишно. Това, че тя и шайката около нея нямат сетива за това си е за нейна сметка. Но държа да се знае, че тя в най-скоро време ще бъде натирена от столчето си от същите задници, които я назначиха.
Второто е, че тя /вдъхновена от задкулисието/ иска да прехвърли отговорността за живота ми върху хората, които са около мен. Същите, които наричат депутатите и нея, лично, "убийци", "гниди" и прочие. Тя, елементарно иска да внуши, че тези думи са отправени към полицаите. Това категорично не е вярно!
В същото време, по внушение на задкулисието и, тя се опитва да отхвърли отговорността си за живота ми и грубо иска да прехвърли това на хората около мен. Елементарен и примитивен похват. Всички мои приятели от обкръжението ми ме молят да спра гладната стачка, за да я продължат те. Но хватката е, че след смъртта ми, ще се опитат, вероятно, чрез прокуратурата да заведат дело срещу тях за подбуждане към самоубийство, за да оневинят истинските винивници към това-държавните институции.
Няма да стане, тарикатчета! 
Караянчева, Караянчева!
Отивай си с мир, преди да е станало късно!



Гласувай:
11



1. noveli - Айде спрете вече!
08.07.2018 13:20
Някои от нас не са расли по дърветата и можем да четем между редовете. Издънихте се с тази имитация на стачка, показателите ви са като на младеж, но никой не ви обвиняваше в умишлена подлост, по -скоро го отдавахме на наивност.
Но сега звучите като подлец! И като човек, който досега е спял стогодишен зимен сън и още не може да разбере, че глишевци са по-компрометирани и от самия него.
Да, искаме независима лекарска експертиза на здравословното ви състояние, искаме да ви наблюдава денонощно лекар!
Апропо, от няколко дни не сте качвал показателите си. Само уточнявам, не настоявам...Картинката отдавна е ясна.
цитирай
2. troinna - 1. noveli - Айде спрете вече!
08.07.2018 13:42
Име:НО НО
Пол:жена
Интереси:музика, интернет, литература, политика,

А това е 1006 профил на същата тази
баба тролева.. от ямболския театър
за която пиша от една година
кумоДелка-самоделка
цитирай
3. apostapostoloff - Ежегодно по пътищата на България загиват
08.07.2018 13:47
не десетки, а стотици хиляди българи! Затова в България останахме само милион и половина, ама тая година и нас ще изтрепят.
цитирай
4. noveli - Триончо
08.07.2018 13:47
Имам този профил от доста години, но никога не съм го ползвала, предпочетох да си направя сайт, в който да показвам това, което мога. И влизам тук, само за да опонирам на господина, защото за разлика от вас, мога да мисля и проследих историята на всичките му заболявания и алтернативни лечения.
Това, което пиша тук, го пиша и във ФБ. Там ме познават много хора и не съм от Ямбол, а от Благоевград. Точка.

http://animacii/
цитирай
5. hater - Може да се оспорва философията и ...
08.07.2018 13:51
Може да се оспорва философията и поведението на босия, но да се изкарва той симулант , че уж не гладувал, е толкова гадно, че ми се повръща.
Няма да помпя вече постингите му.Малоумни помпадури нека помпат разни пУтеси и пУтети.
Босия е всичко онова, което плазмодиите в тая кочина блог.бг, които знаят само да сипят изпражнения, никога няма да бъдат.
Човек.
цитирай
6. troina - !!?...
08.07.2018 13:59
4. noveli - Триончо
13:47

Аз съм …трионка...
и не ми се прави на остроумна
цитирай
7. nedovolen - Хай и аз да употребя модерна дума, ...
08.07.2018 14:47
Хай и аз да употребя модерна дума, тролчета. И не такива.
Босия се бори срещу предната и сегашната система. Двете общо значат - капан.
Доста мастити ДжурнаГлисти и подобни прУфесори взеха да пишат по процеса. Дълъг наниз /”анализ”/ от множество наредени една след друга буквички, които ви вменяват - стойте си в капана. Е, стойте си.
Как да ви го налея - в затворено шише вода налива ли се.
:)))
цитирай
8. noveli - ?????
08.07.2018 14:48
[quote=hater]Може да се оспорва философията и поведението на босия, но да се изкарва той симулант , че уж не гладувал, е толкова гадно, че ми се повръща.
Няма да помпя вече постингите му.Малоумни помпадури нека помпат разни пУтеси и пУтети.
.....
Босият гладува, но за да се излекува. Всичко друго е имидж, макар и спорен...
Апропо, московски ли трябва да подаде оставка за катастрофите по пътищата, за пияните и дрогирани шофьори, които мачкат наред, за телефонните измамници, чиито вили се знаят и никой не ги пипа...Масковски или Радев? защо на Радев не се иска оставката... ?
ПП. Ето тук пише за Босия и медицинските му показатели и какво щеше да се случи с него, ако наистина гладуваше. http://mejdu-redovete/%D0%B3%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D1%8A%D1%82-%D0%B5-%D0%B7%D0%B4%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B5-%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%B9%D1%82%D0%B5-%D1%81%D0%B5/
цитирай
9. troina - !!!!!!!! 8. noveli - ???
08.07.2018 15:12
...Битката на Босия е ДА НЕ УМРАТ от глад ОЩЕ два милиона българи...

как да те сбъркам, баби, в цял свят няма др.луТка подобно теб, и то на 70!!!
бааси и Вампирската Енергия ,за 10 караконджула..
без усмивки, Юлия
цитирай
10. alexdim - Моля се
08.07.2018 16:16
Аз се моля демонското кълбо скоро да почне да се разплита преди да сме изгубили Босия!
Но това зависи вече и от всички нас. Мотиката ни чака да я уловим в ръце и да почваме нивата.
цитирай
11. lik - Спокойно! Босия с ПЪЛНА сигурност ...
09.07.2018 09:45
Спокойно! Босия с ПЪЛНА сигурност НЯМА да умре ПОНЕ от глад и гладуване. Иначе си е смъртничък като всеки от нас, разбира се. А как ще излезе от положението, което сам е създал, това си е лично негова работа. Държавата е длъжна да осигури постоянно присъствие на официален медицински екип /а не приятели лекари да преглеждат по улиците.../, след като Босия застава на ПУБЛИЧНО място. Длъжна е НЕ защото Босия е специален скъпоценен гражданин, а защото както той лично, така и заинтересовани лица и групи биха ОБВИНИЛИ държавата, че не е направила всичко за съхраняване на неговия живот и здраве. Нищо друго, освен квалифицирана медицинска помощ, държавата не е длъжна да прави за Босия и не трябва да прави друго.
цитирай
12. predatorkapredatorka - 11. lik - Спокойно! Босия с ПЪЛНА ../повтарям се,заради теб..напроффесоре
09.07.2018 10:00

...Битката на Босия е ДА НЕ УМРАТ от глад ОЩЕ два милиона българи..
и добавям, И ДА НЕ ИЗБЯГАТ още 2 млн...

цитирай
13. donjodonev - Николай, моля те - спри гладната ...
09.07.2018 11:09
Николай, моля те - спри гладната стачка. Казвам ти го като репресиран от репресирано семейство с баща участник в горянсата съпротива. Светът е объркан, системата е объркана, ти и аз също... виж какво казваш: "Аз вярвам в християнските ценности, защото те са общочовешки. А иначе аз съм богомил, ако трябва да бъдем точни, тъй като т.нар. българска православна църква - тя не е никаква църква. Тя е едно гнездо на дърти ченгета, които са принизили религията. По начало източното православие създава послушание. Тя вкарва в главите на хората не вяра, а надежда. А където няма вяра, няма реализация, няма мисъл, няма действие. Чака се да дойде Месията и да направи чудото. Пасивен живот." Не се става така подобие на Иисус, а като правим, както ни е казал. Може и да умреш /не искам и не трябва!!!/ заради нещо което си си наумл като приоритет, но съдбата ти ще бъди като на Боби Сенд /Татчър го остави да умре и още няколко след него, те разбраха, че това не води до никъде и спряха гладните стачки/. Затова още един път - моля те, спри!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11736740
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031