Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.08.2015 20:07 - НЕДОСТИГ НА ПЕРСОНАЛ VS СВРЪХ-КАПАЦИТЕТ В БДЖ
Автор: obshtestven Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3884 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 11.08.2015 20:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


На нашата електронна поща се получи сигнал от уволненото ръководство на Пътническото поделение в Пловдив. То е и във връзка със станалия инцидент с международния влак за Истанбул преди 2 дни. Публикуваме писмото без редакция!


"Отворено писмо до медиите от

Георги Мавродиев – Бивш Директор на поделение за „ Пътнически превози” Пловдив към „БДЖ-ПП”ЕООД

     Уважаеми дами и господа,

Чувствам се длъжен да сведа до Ваше знание, а чрез Вас и до знанието на българските граждани как в момента се управляват „Български Държавни Железници”

На 22.07.2015г. беше освободено от работа цялото ръководство на поделение за „Пътнически превози” в Пловдив-инж-Георги Мавродиев – Директор Поделение за пътнически превози Пловдив, Илко Илчев – Началник Локомотивно депо Пловдив, Антон Чардаков – Ръководител Пътнически център Пловдив, Стоян Златев – Началник експлоатация Локомотивно депо Пловдив..При освобождаването не бяха изтъкнати никакви мотиви, а ги научихме от медиите от интервюта дадени от Димитър Костадинов – Управител на „БДЖ-ПП”ЕООД във връзка с нашето освобождаване.Мотивите представени пред медиите бяха нередности констатирани в два одитни доклада и извънредния труд положен в поделението.Не ни беше предоставена никаква възможност да дадем доводи за наше  оправдание.

     Въпросите към управителя на БДЖ в тези интервюта бяха свързани с тревогата на журналистите относно безопасността на пътниците ползващи услугите на БДЖ.Г-н Костадинов твърдеше, че с нашето отстраняване по никакъв начин не застрашава безопасността на пътниците и че това е негово управленческо решение.Управленческо решение довело до случая от 09.08.2015г.

ВЛАК 493 /БДЖ-ПП/ С 1 ВАГОН 47 ТОНА НАЧАЛНИК ВЛАК ДОБРЕВ, НА 21:50 В ГАРА ПЛОВДИВ НА ПЕТИ КОЛОВОЗ,ПРИ ИЗВЪРШВАНЕ НА МАНЕВРА ЗА ПРИКАЧВАНЕ НА ЛОКОМОТИВ 07-32 /ПО ПЛАН/, ПОСЛЕДВА УДАР В СЪСТАВА. ОТ УДАРА ИМА ПОСТРАДАЛИ ПЪТНИЦИ,ОТ КОИТО СЕДЕМ /ШЕСТИМА РУМЪНСКИ И ЕДИН БЪЛГАРСКИ ГРАЖДАНИН/ СА ОТКАРАНИ С КОЛИ НА СПЕШНА МЕДИЦИНСКА ПОМОЩ В БОЛНИЦА В ГРАД ПЛОВДИВ. НАНЕСЕНИ ПОВРЕДИ ПО ВАГОНА И ЛОКОМОТИВА. УВЕДОМЕН ОПЕРАТОР НА ТЕЛЕФОН 112. ПО ТАЗИ ПРИЧИНА СЕ ОТМЕНИХА ВЛАКОВЕ НА БДЖ-ПП: 493 ПЛОВДИВ-ДИМИТРОВГРАД СЕВЕР, 491 ДИМИТРОВГРАД СЕВЕР-КАПЪКУЛЕ И 492 КАПЪКУЛЕ-ПЛОВДИВ. ПЪТНИЦИТЕ СА ОБСЛУЖЕНИ С АВТОБУС.

     Това е безхаберието на управителя.Непрофесоналист назначен да ръководи професионално „БДЖ-ПП”ЕООД.Човекът може да е много добър в своята област „Детска Педагогика”, но управлението на пътнически превози не е по неговите възможности.Поставен е да ръководи процеси, които не познава и поради тази причина „управленческите решения” взимани от него водят до тези резултати.

     Уволнението на цялото ръководството на поделението при всички случаи е заплаха за сигурноста на превоза на пътници и няма причина „управленческа”,  която да оправдае риска.

Опасението ми е, че в близко бъдеще ще станат ясни резултатите от вземаните управленчески решения на Г-н Костадинов, а и на подкрепящите го членове на борда на директорите от Холдинг БДЖ."


В допълнителен разговор, уволнените ръководители коментираха, че извънредният труд е резултат от недостига на около 40 души персонал. Самите те не могат да назначават допълнително хора, а трябва да изпращат писма до ръководството на дружеството и така пловдивската служба трябва да чакат 3-4 месеца, за да получи отговор от Централно управление. Отговорите са били отрицателни и на практика виновниците за ситуацията са уволнили служителите, които са искали да си свършат работата.

Припомняме, че това е само един пример от всички подобни, които се разиграват непрекъснато в Българската железница. Ясен показател, че проблемите винаги идва отгоре надолу. И че винаги има смисъл истината да не се премълчава. Дали изготвилите Стратегията и Плана за развитие на БДЖ ще преразгледат повтарящите се понятия за "свръх-капацитет" и най-накрая ще признаят, че на света не съществува малка железница? Нея или я има, или я няма. Изборът е наш.


image


 




Гласувай:
1
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: obshtestven
Категория: Лични дневници
Прочетен: 428071
Постинги: 188
Коментари: 83
Гласове: 99
Календар
«  Август, 2017  
ПВСЧПСН
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031