Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.01.2013 23:23 - Обяснения върху исканията на ГРАЖДАНСКА ИНИЦИАТИВА ЗА ОБЩЕСТВЕН И РЕЛСОВ ТРАНСПОРТ
Автор: obshtestven Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1291 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 27.01.2013 23:23


Надяваме се да сме максимално ясни с разясненията по нашите искания за БДЖ. Пишете ни ако имате още въпроси


1. Да се прекрати незабавно процедурата за приватизацията на БДЖ „Товарни превози” и да се наложи мораториум върху продажбата на активи на БДЖ Холдинг.

ТОВА ОЗНАЧАВА, АКО СЕ ПРИВАТИЗИРАТ ТОВАРНИ ПРЕВОЗИ, КОИТО ДЪРЖАТ ДРУЖЕСТВОТО КАТО ЦЯЛО НАД ПОВЪРХНОС
ТТА, БДЖ ПЪТНИЧЕСКИ ПРЕВОЗИ ОСТАВА СЪС 600 МЛН. ДЪЛГОВЕ И ФАЛИРА ДО 3 МЕСЕЦА. АКО ОБАЧЕ ДЪРЖАВАТА ГИ ПЛАТИ СЛЕД ТОВА, ТОВА ЩЕ Е ПОКАЗАТЕЛНО КАК НАРОЧНО СА ВОДИЛИ ДРУЖЕСТВОТО КЪМ ФАЛИТ, А СА МОГЛИ ДА МУ ПОМОГНАТ. МОРАТОРИУМЪТ Е, ЗАЩОТО В МОМЕНТА РЪКОВОДСТВОТО НА БДЖ ПРОДАВА ЛОКОМОТИВИ, ВАГОНИ, ВКЛЮЧИТЕЛНО И ЗА СКРАП И ОБЕЗКЪРВЯВА ДРУЖЕСТВОТО.

2. Да започне незабавен внос на резервни части и ремонт за. целия подвижен състав на БДЖ Да се възстанови производството на български товарни и пътнически вагони и да се възстановят ремонтните заводи за локомотиви в гр.София и в гр.Русе.

РЕЗЕРВНИ ЧАСТИ
ОТ ГОДИНИ НЕ СА ВНАСЯНИ. БЪЛГАРСКИ ВАГОНИ БЯХА ПРАТЕНИ В РУМЪНИЯ ДА СЕ ВЪЗСТАНОВЯВАТ. ЛОКОМОТИВИ СА ОСТАВЕНИ ЗА ДОНОРИ НА РЕЗЕРВНИ ЧАСТИ И НАКРАЯ ОСТАВАТ ГОЛИ КОШОВЕ ......... ИМАМЕ 2 ЛОКОМОТИВНИ ЗАВОДА И 3 ИЛИ 4 ВАГОННИ, КОИТО ОБАЧЕ СА ПРИВАТИЗИРАНИ И УНИЩОЖЕНИ. ПРЕДИ ДНИ Г-Н БОЙКО БОРИСОВ ОТКРИ ЗАВОД ЗА РЕМОНТ НА МЕТРОВЛАКОВЕ. ТОВА ДА ВИ ГОВОРИ НЕЩО? ЩЕ ПОДСКАЖА - ЛИЦЕМЕРИЕ!!!

3. Да се направи пълна финансова ревизия, инвентаризация и анализ на дейността на двете предприятия (БДЖ Холдинг и НКЖИ).

В БДЖ ОТ ГОДИНИ НЕ Е ПРАВЕНА ИСТИНСКА РЕВИЗИЯ. ВОДЯТ СЕ ЛОКОМОТИВИ, КОИТО СА НАРЯЗАНИ ОЩЕ ПРЕДИ ПОЧТИ 20 ГОДИНИ, ГУБЯТ СЕ 1000 ВАГОНА ЗА ПОСЛЕДНИТЕ 10 И ОЩЕ НЯКОЛКО ХИЛЯДИ ПОКРАЙ ЮГОЕМБАРГОТО .......... ТРЯБВА ДА СЕ РАЗБЕРЕ КОЙ НОСИ ОТГОВОРНОСТ.

4. Да се консолидират „Холдинг БДЖ” ЕАД и Национална Компания „Железопътна Инфраструктура”, поради огромните загуби от неефективно управление.

ТУК Е ЯСНО - ГАРИТЕ И ЛИНИИТЕ СА ЕДНА ДЪРЖАВНА ФИРМА, ВЛАКОВЕТЕ - ДРУГА. БДЖ ПЛАЩА НАЕМ ЗА СОБСТВЕНИТЕ СИ ГАР
И (СТРОЕНИ С ПАРИ НА БЪЛГАРСКИЯ ДАНЪКОПЛАТЕЦ). КОЛАТА ВИ ПЛАЩА, ЗА ДА Я ГАРИРАТЕ ВЪВ ВАШИЯ ГАРАЖ НАЙ-ПРОСТО. В ГЕРМАНИЯ ИМА САМО 2 СЧЕТОВОДСТВА, А НЕ 2 ОТДЕЛНИ АДМИНИСТРАЦИИ!

5. Да започне поетапното покриване на недофинансирането на БДЖ ЕАД и НК „ЖИ”, съгласно регламент №1192/69 на Съвета на Европейската Икономическа Общност.

ОЩЕ ПРЕЗ 1969Г. ЕВРОСЪЮЗА Е ОПРЕДЕЛИЛ, ЧЕ ДЪРЖАВНИТЕ ЖЕЛЕЗНИЦИ ТРЯБВА ДА СЕ КОМПЕНСИРАТ СПРЯМО ВСЯ
КО НЕСЪОТВЕТСТВИЕ И ВСЕКИ ДОПЪЛНИТЕЛЕН РАЗХОД. ПРИМЕР: ИМАТЕ ЗАКОН ЗА ОБЩЕСТВЕНИТЕ ПОРЪЧКИ И ДЪРЖИТЕ ДОПЪЛНИТЕЛНА АДМИНИСТРАЦИЯ. ИСКАТЕ ДА РЕМОНТИРАТЕ ВАГОНИ, НО ИМА СЪДЕБНИ ПРОЦЕДУРИ И ВСИЧКО СЕ БАВИ 1-2 ГОДИНИ. ДЪРЖАВАТА ТРЯБВА ДА ВИ КОМПЕНСИРА. ТОВА НЕ Е КОМУНИЗЪМ, А ЕВРОПЕЙСКИ КАПИТАЛИЗЪМ .......

6. Да се потърси политическа и съдебна отговорност на виновниците допуснали облагодетелстването на автобусните и автомобилни превози за сметка на железопътните, за безстопанственост, некомпетентно управление и целенасочено водене на компаниите към фалит.


СЛЕД КАТО СЕ НАПРАВЯТ РЕВИЗИИТЕ ЩЕ ИЗЛЕЗЕ ПО ЧИЕ ВРЕМЕ - КАКВО Е УНИЩОЖЕНО И ПРОДАДЕНО. Г-Н НИКОЛАЙ ВАСИЛЕВ В ПОСЛЕДНИЯ ДЕН ОТ МАНДАТА СИ ПОДПИСВА ПРОДАЖБАТА НА 40-ТЕ НАЙ-НОВИ СПАЛНИ ВАГОНИ НА БДЖ. СЕГА БДЖ ГИ НАЕМА ОТ ТУРСКАТА ФИРМА, НА КОЯТО ГИ Е ПРОДАЛО .........

7. Да се вземат всички необходими мерки за спасението на „Холдинг БДЖ”.

В МОМЕНТА БОЙКО БОРИСОВ НАРИЧА ЖЕЛЕЗНИЦАТА ТУМОР, СЪЩЕВРЕМЕННО КАЗВА НА ВСИЧКИ БЪЛГАРИ, ЧЕ ИМ Е ПОСТРОИЛ МЕТРО. НЯМА ПАРИ ЗА РЕМОНТ НА ВЛАКОВЕ, НО ИМА ПАРИ ДА ПОСТРОИ ЗАВОД ЗА РЕМОНТ НА МЕТРОВЛАКОВЕ ..........





Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: obshtestven
Категория: Лични дневници
Прочетен: 662163
Постинги: 188
Коментари: 83
Гласове: 99
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031