Постинг
22.09.2012 23:13 -
Метрото - "Осморката на Бойко"
Коментарите оставяме на всеки един от вас ..........................
СКОРОСТНИЯТ ТРАМВАЙ ПРЕЗ ЦЕНТЪРА НА СОФИ...
ОТ ЦЕНТРАЛНА ГАРА ДО ЛЕТИЩЕТО ИМА ДВА ПЪ...
Вместо висящо кръгово на Гешов и Българи...
ОТ ЦЕНТРАЛНА ГАРА ДО ЛЕТИЩЕТО ИМА ДВА ПЪ...
Вместо висящо кръгово на Гешов и Българи...
Трагедията на голямата шахматна игра - т...
Пирин: Муратов връх, Бъндеришки чукар и ...
Едно епично визуално пътешествие между д...
Пирин: Муратов връх, Бъндеришки чукар и ...
Едно епично визуално пътешествие между д...
Следващ постинг
Предишен постинг
1.
анонимен -
Подводни
23.09.2012 01:00
23.09.2012 01:00
Днес ми се наложи да пътувам от спирка "Дардар" до спирка "Дж. Баучър". Връзката направих на метростанция "Сердика". Като слизах към втората линия, преминавайки през " тунела, по ескалатора, усетих мощен енергиен поток който, стъпвайки на ескалатора, ме "удари" доста яко. Чувството не бе особено приятно. През целият път до "Дж. Баучър" усещах тази негативна енергия, плътно обгръщаща с невероятна сила всеки един пътник. Едва след като излязох на повърхността енергийният капан отслабна.
За пръв и последен път използвам метрото по новата отсечка.
Препоръчвам, съвсем сериозно:
Колкото се може по-рядко използвайте новият лъч на метрото и по-специално отсечката "Дж. Баучър" - "Сердика" !!!
цитирайЗа пръв и последен път използвам метрото по новата отсечка.
Препоръчвам, съвсем сериозно:
Колкото се може по-рядко използвайте новият лъч на метрото и по-специално отсечката "Дж. Баучър" - "Сердика" !!!
с описанието под видеото:
Published on Sep 22, 2012 by mistara1
Спомняте ли си филмът "Седморката на Блейк", ето го римейкът - "Осморката на Бойко" ........ :) На мен лично, метрото ми прилича на една голяма осморка, която е хванала София в огромен финансов възел, а задръстванията и проблемите с паркирането продължават. Новите метростанции текат, но ни казват, че това е нещо нормално .................
Моят отговор е:
Наистина съществуват някакви технически проблеми по самите метростанции - течове и т.н. Но съгласете се, че това е невероятно удобно за нас - пътниците. В крайна сметка основната цел на едно метро е да ти улесни маршрута и да го скъси времево, а не да ти намали трафика в града. В крайна сметка хората, които си ползват редовно автомобилите пак си ги карат със или без метро. А това, че някой е решил въпреки новите метролъчи да продължи да си се превозва с кола е съвсем друг въпрос. Така, че въпросът със задръстванията и проблемите с паркирането ми се струва съвсем неоснователен по по отношение на метрото. Трябват паркинги и пътни възли, естакади, кръгови кръстовища на няколко нива (които в момента се правят), за да се улесни трафика и паркирането. Метрото има съвсем косвена роля по този въпрос. Основната му цел е бързото придвижване на много пътници, а не горепосочените проблеми с трафика и паркирането. И мисля, че никой не може да отрече, че метрото не е полезно и нужно. Строежът му не бива да спира.
цитирайPublished on Sep 22, 2012 by mistara1
Спомняте ли си филмът "Седморката на Блейк", ето го римейкът - "Осморката на Бойко" ........ :) На мен лично, метрото ми прилича на една голяма осморка, която е хванала София в огромен финансов възел, а задръстванията и проблемите с паркирането продължават. Новите метростанции текат, но ни казват, че това е нещо нормално .................
Моят отговор е:
Наистина съществуват някакви технически проблеми по самите метростанции - течове и т.н. Но съгласете се, че това е невероятно удобно за нас - пътниците. В крайна сметка основната цел на едно метро е да ти улесни маршрута и да го скъси времево, а не да ти намали трафика в града. В крайна сметка хората, които си ползват редовно автомобилите пак си ги карат със или без метро. А това, че някой е решил въпреки новите метролъчи да продължи да си се превозва с кола е съвсем друг въпрос. Така, че въпросът със задръстванията и проблемите с паркирането ми се струва съвсем неоснователен по по отношение на метрото. Трябват паркинги и пътни възли, естакади, кръгови кръстовища на няколко нива (които в момента се правят), за да се улесни трафика и паркирането. Метрото има съвсем косвена роля по този въпрос. Основната му цел е бързото придвижване на много пътници, а не горепосочените проблеми с трафика и паркирането. И мисля, че никой не може да отрече, че метрото не е полезно и нужно. Строежът му не бива да спира.
3.
анонимен -
dxbfFfZBfOobZDiEZP
29.10.2012 03:56
29.10.2012 03:56
zwWJyc <a href="http://fadnhtnbssyi.com/">fadnhtnbssyi</a>, [url=http://xngwvrgfxykn.com/]xngwvrgfxykn[/url], [link=http://ewjmmgxgswwq.com/]ewjmmgxgswwq[/link], http://yjmuxssdhwdg.com/
цитирайТърсене
За този блог
Гласове: 99