Постинг
18.08.2012 21:37 -
По влакови релси в София
Гражданска инициатива за обществен и релсов транспорт с удоволствие ви представя:
По влакови релси в София (част 1 и част 2)
Целта на инициативата е да покаже, че градската железница може да се използва с успех (както това се случва в много европейски държави) и да подобри значително трафикът между Аерогара София, Централна гара и кварталите Слатина, Редута, Изток, Дианабад и кв. Хладилника (достига на 200 м. от столичния Зоопарк и спокойно всяка събота и неделя много от децата на София могат да се возят с влакче) и да реши нововъзникналите проблеми със задръстванията при концерти или спортни събития в зала Арена Армеец (трасето минава на метри от залата и биха могли да се направят спирки в двете посоки, чрез които хората спокойно да пътуват без да е необходимо ползването на леки коли, тъй като паркингът на залата е за едва 800 автомобила), да намали шума и замърсяването.
През 2011г. по нареждане на Бойко Борисов, нарекъл линията "БУТАФОРНА" и Столична Община, линията бе демонтирана без никакво предизвестие, в нарушение на договорите за превоз, сключени от фирмите на гара Пионер. Проект на общинските съветници от София предвижда на мястото на линията да се изгради вело и пешеходна алея, а старите стрелки и семафори да останат като "паметник" на линията ........... С това явно общинарите искат като едни брутални садисти да напомнят на разхождащите се, че можеха да пътуват с влак от Арена Армеец до Хладилника и Централна гара, но поради алчността на общинарите да вземат парите за рекултивация на терена, ще киснат в задръстване.
Накрая следва да добавим, че ние не сме против изграждането на велоалея, а дори напротив, просто това може да стане паралелно на влаковата линия - пространството е достатъчно. Линията в никакъв случай няма да се конфронтира с метрото, тъй като то минава през централната част на града, а линията минава през на практика откъснати един от друг квартали като Хладилника и кв.Изток например или пък Арена Армеец, кв.Слатина. Разбира се другият проблем е, че според нашите експерти цялото трасе би струвало 7-8 млн. лв., но какво ще кажете за метро, което струва 130 млн.? Очевидно нашите общинари нямат изгода, защото ще им лъснат далаверите и ще се види, че за много по-малко пари и много по-кратко време, София можеше да получи разрешение поне от части на транспортните си проблеми ..................
Друга част от линията е все още съществуваща, но незнайно защо не се ползва: Захарна Фабрика – Красна поляна, а частта до Руски паметник е демонтирана по време на безхаберното управление на Стефан Софиянски, но ние смятаме, че може да се възстанови.
ПРИЯТНО ГЛЕДАНЕ!!! И ОЧАКВАМЕ ВАШИТЕ МНЕНИЯ И ПРЕПОРЪКИ НА АДРЕС:
www.facebook.com/#!/groups/174323535991493/ ИЛИ
e-mail: obshtestven@mail.bg
По влакови релси в София (част 1 и част 2)
Целта на инициативата е да покаже, че градската железница може да се използва с успех (както това се случва в много европейски държави) и да подобри значително трафикът между Аерогара София, Централна гара и кварталите Слатина, Редута, Изток, Дианабад и кв. Хладилника (достига на 200 м. от столичния Зоопарк и спокойно всяка събота и неделя много от децата на София могат да се возят с влакче) и да реши нововъзникналите проблеми със задръстванията при концерти или спортни събития в зала Арена Армеец (трасето минава на метри от залата и биха могли да се направят спирки в двете посоки, чрез които хората спокойно да пътуват без да е необходимо ползването на леки коли, тъй като паркингът на залата е за едва 800 автомобила), да намали шума и замърсяването.
През 2011г. по нареждане на Бойко Борисов, нарекъл линията "БУТАФОРНА" и Столична Община, линията бе демонтирана без никакво предизвестие, в нарушение на договорите за превоз, сключени от фирмите на гара Пионер. Проект на общинските съветници от София предвижда на мястото на линията да се изгради вело и пешеходна алея, а старите стрелки и семафори да останат като "паметник" на линията ........... С това явно общинарите искат като едни брутални садисти да напомнят на разхождащите се, че можеха да пътуват с влак от Арена Армеец до Хладилника и Централна гара, но поради алчността на общинарите да вземат парите за рекултивация на терена, ще киснат в задръстване.
Накрая следва да добавим, че ние не сме против изграждането на велоалея, а дори напротив, просто това може да стане паралелно на влаковата линия - пространството е достатъчно. Линията в никакъв случай няма да се конфронтира с метрото, тъй като то минава през централната част на града, а линията минава през на практика откъснати един от друг квартали като Хладилника и кв.Изток например или пък Арена Армеец, кв.Слатина. Разбира се другият проблем е, че според нашите експерти цялото трасе би струвало 7-8 млн. лв., но какво ще кажете за метро, което струва 130 млн.? Очевидно нашите общинари нямат изгода, защото ще им лъснат далаверите и ще се види, че за много по-малко пари и много по-кратко време, София можеше да получи разрешение поне от части на транспортните си проблеми ..................
Друга част от линията е все още съществуваща, но незнайно защо не се ползва: Захарна Фабрика – Красна поляна, а частта до Руски паметник е демонтирана по време на безхаберното управление на Стефан Софиянски, но ние смятаме, че може да се възстанови.
ПРИЯТНО ГЛЕДАНЕ!!! И ОЧАКВАМЕ ВАШИТЕ МНЕНИЯ И ПРЕПОРЪКИ НА АДРЕС:
www.facebook.com/#!/groups/174323535991493/ ИЛИ
e-mail: obshtestven@mail.bg
Тагове:
ЗРК Патриот срещу С 400
ПРЕЗИДЕНТСКИТЕ ИЗБОРИ В СЛОВАКИЯ
РУСОФИЛИТЕ ТРЯБВА ДА ГО ПРЕГЛЪТНАТ – ТЕХ...
ПРЕЗИДЕНТСКИТЕ ИЗБОРИ В СЛОВАКИЯ
РУСОФИЛИТЕ ТРЯБВА ДА ГО ПРЕГЛЪТНАТ – ТЕХ...
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари
Търсене
За този блог
Гласове: 99